Shop Mobile More Submit  Join Login
I made this quite awhile ago (back in 2005), and I'm uploading it now for you guys. I optimized the sound :] Enjoy!
Add a Comment:
 
:iconcouldibenotch:
CouldIBeNotch Featured By Owner Sep 1, 2014
._. Icon Sonic Boom  


I'd give this a question block :smb1prizebox:  more than a favirote...
Reply
:iconthedarklordcolin:
thedarklordcolin Featured By Owner Feb 8, 2014
wtf whas dat XD XDKeighley is Excited. cB 
Reply
:icondarkknightpl:
DarkKnightPL Featured By Owner Jul 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
YOU FUCK YOU MAN!!!!!!!!11
Reply
:icondarkbowser74:
darkbowser74 Featured By Owner Jun 5, 2013   General Artist
LLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL ! XD
Reply
:iconlukecartoonkid11:
lukecartoonkid11 Featured By Owner Mar 22, 2013  Student Digital Artist
coool
Reply
:iconfrozenstar11:
Frozenstar11 Featured By Owner Jul 31, 2012  Student Traditional Artist
Hilarious!
Reply
:iconschattenandaura4ever:
SchattenandAura4ever Featured By Owner Jun 25, 2012  Hobbyist General Artist
mario got pwnd :D
Reply
:iconmaster-omega:
Master-OMEGA Featured By Owner Feb 10, 2012  Student General Artist
So funny :iconlolplz: :iconcongratsplz: Man
Reply
:iconprincemarslowell:
PrinceMarsLowell Featured By Owner Nov 11, 2011  Hobbyist Artist
I watched this a year ago! Hilarious! :iconfinallyplz: Ahh, the old days....
Reply
:iconknucklejoefan492:
KnuckleJoeFan492 Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist General Artist
That was freaking hilarious XD. Star pwned XD. :+fav:
Reply
:icondigifreak99:
digifreak99 Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Writer
Freaking Mario is freaking hilarious!
Reply
:iconnintooner:
Nintooner Featured By Owner Mar 26, 2011  Hobbyist General Artist
I saw one that was like this but with Luigi, I'm glad there's another one! :D
Reply
:icontheandromedarose-257:
TheAndromedaRose-257 Featured By Owner Mar 22, 2011  Professional Photographer
There is sound? Oh, crud. I'm not ready to go back & rewatch both of Mario & Luigi's...(It's only in my favourites because it's flash animation! hehe!)
Reply
:icontheandromedarose-257:
TheAndromedaRose-257 Featured By Owner Mar 22, 2011  Professional Photographer
There is sound? Oh, crud. I'm not ready to go back & rewatch both of Mario & Luigi's...(It's only in my favourites because it's flash animation! hehe!)
Reply
:iconspectrobe-master:
spectrobe-master Featured By Owner Dec 14, 2010
omg lol man you are awsome!!!
Reply
:icongirguy3:
girguy3 Featured By Owner Dec 13, 2010
lol! well f*** you man!
Reply
:iconshoyru255:
shoyru255 Featured By Owner Dec 12, 2010
star + points = death
Reply
:iconwebbie3000:
webbie3000 Featured By Owner Jun 8, 2010  Student Traditional Artist
I watched this like 6 times and it's still funny.......lol I love the Goomba Football part........
Reply
:iconamythedancer:
amythedancer Featured By Owner May 7, 2010
"RAHRAHRAHRAHRAHRAHRAHRAHRAHRAH!"
"Who's ready for some football!?"
lol nice~
Reply
:iconhmcvirgo92:
hmcvirgo92 Featured By Owner Apr 7, 2010
I liked the football one and when hammer bro got hit with custard! Lol.
Reply
:iconlexi-the-fox:
Lexi-The-Fox Featured By Owner Feb 12, 2010  Student General Artist
LOL! I love you man!
Reply
:iconspecklesgreyhighoof:
SpecklesGreyHighoof Featured By Owner Nov 9, 2009
Are you ready for some football??!!! XD
Reply
:iconmirika-rin:
Mirika-rin Featured By Owner Oct 11, 2009  Hobbyist Digital Artist
XDDDD
Reply
:iconkn0p3xx:
Kn0p3XX Featured By Owner Sep 27, 2009  Hobbyist Artist
LOL :D
Reply
:icongoldenblueviolets:
goldenblueviolets Featured By Owner Jul 6, 2009
MORE MOREMOREMOREMOREMORE..

<333
Reply
:iconcrazy-hybrid94:
Crazy-Hybrid94 Featured By Owner May 6, 2009
lol poor Mario shaved xD it's so funny!
Reply
:iconshimmer-dragon:
shimmer-dragon Featured By Owner Apr 16, 2009
That was funny and random xDD :thumbsup:
Reply
:iconblitzman:
BlitzMan Featured By Owner Mar 23, 2009
:rofl: It's Freaking Hilarious! :lmao:
Reply
:iconel-rado:
El-Rado Featured By Owner Mar 2, 2009
RAR-RAR-RAR-RAR-RAR! I nearly pissed myself XD
Reply
:iconangelfire90:
AngelFire90 Featured By Owner Jan 9, 2009
:lmao: are you ready for some football?!?! (later) *toot* :XD:
Reply
:icondancingpope:
DancingPope Featured By Owner Nov 19, 2008
YES! YES! YES!
Reply
:icondazzy500:
dazzy500 Featured By Owner Oct 31, 2008
^_^
Reply
:iconthe-death-sordsman:
The-Death-SordsMan Featured By Owner Sep 11, 2008  Hobbyist General Artist
what program do you use for your vid's? eney way:+fav:
Reply
:icondarkstreak88:
Darkstreak88 Featured By Owner Aug 10, 2008
you r my hero dude ur videos were the st i saw wen i got the internet i love all of ur mario parodies!!!
XD rarararararaar!!!!!
Reply
:iconjayweccent:
JayWEccent Featured By Owner Jul 28, 2008  Professional Traditional Artist
this one isn't as funny as some of your other work but good job, I still love it.
[link]
Reply
:iconk-shinju88:
K-Shinju88 Featured By Owner Jul 2, 2008  Hobbyist Digital Artist
That was SO much fun to watch! :rofl: Awesome work! :heart:
Reply
:iconacmegorum:
AcmeGorum Featured By Owner May 28, 2008
Short but funny!
Reply
:iconyounglinkx:
younglinkx Featured By Owner May 19, 2008
nice, i think the luigi one is funnyer. XD
Reply
:iconcaboose205:
caboose205 Featured By Owner May 13, 2008
both freakin mario and luigi are FREAKIN AWSOME
Reply
:iconxxdarknessxx150:
XXDarknessXX150 Featured By Owner Mar 28, 2008
awshum man!! but can u make it a bit longer? really dude, but YOU ROCK!!!
Reply
:iconrealm-of-the-shadows:
Realm-Of-The-Shadows Featured By Owner Mar 19, 2008  Hobbyist Interface Designer
epic! continue this! XD
Reply
:icondarkzero18:
darkzero18 Featured By Owner Feb 15, 2008
this is amlost as funny as luigi's. very nice film.
Reply
:iconstarwarrior2:
starwarrior2 Featured By Owner Jan 30, 2008
W000000T! That was hella cool! :XD:
Reply
:icongolden-fox19:
golden-fox19 Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Interface Designer
Nothing gets better then randomness. :D
Reply
:iconzipdog11:
ZipDog11 Featured By Owner Jan 23, 2008  Hobbyist General Artist
That was amazing and funny!
Reply
:iconreploid-man:
Reploid-Man Featured By Owner Jan 3, 2008  Hobbyist Artist
Man you ain't right. This should outlaw due to how funny this is! Gotta fav it!
Reply
:iconbrooklynbros:
brooklynbros Featured By Owner Jan 3, 2008
this is awsome :D
Reply
:iconpendragon9:
Pendragon9 Featured By Owner Dec 19, 2007
Faved!
Reply
:icondeviousangel5:
DeviousAngel5 Featured By Owner Nov 18, 2007
H-I-L-A-R-I-O-U-S!!!
Reply
:icondansolo13:
Dansolo13 Featured By Owner Oct 31, 2007
lolololololololol!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 946 KB




Details

Submitted on
December 22, 2006
Image Size
946 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
25,469 (1 today)
Favourites
656 (who?)
Comments
104
Downloads
564
×